tisdag 27 januari 2015

Insomnia

Jag tog 24timmarsmedaljen förra månaden. Under det dygnet hann man med en antal bärs också. Först på Brewdog bar där en Shot in the dark från CAP inledde spektaklet.

Nästa stopp var Cafe proviant där en Sumpan ale slank ned.

Vidare till OT för en Ducks folly från Goddards.
söder från Vitabergsparken

Babajan hade jag inte varit på sedan de flyttade till söder, så det var på tiden att man äntligen kom dit. En Prairie Standard fick det bli.

Färden fortsatte till Vasastan och Churchill arms som också det var ny mark för mig. Deras eget fulöl Winston lager från Kopparbergs ''avnjöts''.

Inte långt därifrån ligger ju Mikkeller bar. Jag nöjde mig med en Kili wit från det för mig okända oregonbryggeriet Logsdon.

Sedan blev det inga fler barbesök förrän dagen därpå då NKbaren hade öppnat. Peter, pale and mary Gluten free från Mikkeller.
Ungefär en timma senare var medaljen bärgad, men jag fortsatte lite till av bara farten.

Firade med en Mass rising från Jack’s abby när jag kom hem.
Skål för mig!

Inga kommentarer: