fredag 26 juni 2020

Hemesteröl

Det kanske inte är helt ok att resa än så det fick bli en veckas hemester istället. Till största del som gräsänkling, men jag hann även ägna Majsan lite tid innan hon försvann. McBrus har även hållt mig sällskap. Jag har i alla fall under den senaste veckan fått i mig:
Ayinger Maibock, Gaistn från Barlingbo, Barrels and drums Ginger beer, Oude Kriek Boon '18, Wind, sands & stars från Connecticut valley, Rich bitch från Danderyds bryggeri, Dark orange skull Barrel aged från Electric nurse, Sumatra mountain brown från founders, London porter från Fuller's, Whale mist från Garage/Collective arts, White spring från Good guys, Gouden carolus Imperial dark från Het anker, Innis & gunn Raspberry barrel aged saison ,senaste K:rlek Vår/sommar från Mikkeller, Override imperial chocolate milkshake stout från Nerdbrewing, Carismatico från O/o, Pentavägen #5 från Roslags näsby bryggeri, Samichlaus Classic '18 från Schloss eggenberg, Oude geuze Tilquin a l'ancienne 2018-2019 och Valmiermuiža Tumšais alus,
Det mesta har smakat bra i värmen. Kul att resa och jag saknar det, men inte fel att gå hemma och skrota heller.

Inga kommentarer: