Som vanligt gick vi ut på Rynek. Den här gången till Hard rock cafe. Lite ''frukost'' med några kalla till: Żywiec IPA, Żywiec APA, Full light från och Lekkie. Båda från Żywiec.
Nästa stopp var europas äldsta restaurang (enligt egen utsago) som även brygger. Świdnicka även det på Rynek. Pilsnern Kur och dunkeln Kruk intogs i denna stora källarresturang. Ett kortare stopp på rummet följde.
Vi drog vidare till Pinta för tredje gången där det beställdes mat och till den: French saison, fantastiska surölet Kwas xy, Molto bene, Wroclove Dunkel 13.5 och Wroclove American wheat. Det fick räcka för denna dag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar