fredag 15 mars 2019

Öl i Arizona del X-Flyg(plats)öl

Dags att bege sig hemåt. Jag tog buss till flygplatsen i Phoenix där Tempe-bryggeriet Four peaks har en bar. Raj IPA och Double knot var vad som hanns med. Det satt fint tillsammans med quesadillas.

Nästa stopp var Chicago där det blev en burgare med Sam '76 från Boston beer co.

Det var en unge som höll på att skrika större delen av flygturen därifrån till Arlanda och jag fick trösta mig med en WPS #4 från Mikkeller ombord.
En kul resa annars med 18 besökta bryggerier och + tre kilo på vågen skulle det visa sig.

2 kommentarer:

Gyllenbock sa...

Verkligen en kul resa. Min vikt var oförändrad, inte så konstigt kanske då det blev så lite mat. Brukar också vräka i mig mera snacks på rummet men dåligt med det denna gången.

Jonas sa...

Galet jag har inte vågat väga mig efter resorna sedan dess, men uppskattningsvis ligger man i dagsläget på hundratals kilo i runda slängar.